Tror jag är lite kär i George Costanza! =)

Har sett 4 säsonger av Seinfeld nu när jag varit sjuk och de blir bara bättre ju fler ggr man ser på det!
Jag älskar denna datingkulturen de har i USA. Man kan hitta nån i kön på mcdonald och bara bjuda ut personen, Här i sverige om man skule fråga en kille om han ville gå på en date så skulle han få panik och tro att man var kär i honom och ville gifta sig och skaffa barn haha

Jaa det är inte lätt att va singel. Jag letar inte efter nån snygg, rik, perfekt människa utan bara en helt vanlig normal svensson med humor och lite vett innanför pannbenet.

Skulle man råka fatta tycke för nån så måste man ju för det första spela hard to get..suck..du får ju ABSOLUTE inte visa ett intresse för den personen du gillar för det kan skrämma iväg honom.. Så man kanske skickar ett sms i månaden, kanske går hem med varandra asfylla kl 5 efter krogen stänger..nä nu är det hans tur att höra av sig, jag tänker inte göra det! Fan jag e asdåålig på sånt..jag tycker det är så barnsligt och löjligt.

Vad är det folk är så rädd för? Gillar du inte personen eller inte får några känslor för personen så är det väll bara att säga det då? EFTER man lärt känna människan..men hur ska man kunna lära känna varandra om man aldrig ses eller hörs?? Vad är problemet..

Nu betyder inte det att det inte finns något som heter för på, för det gör det definitivt.

 Du kan inte ringa 10 ggr om dagen och bara fortsätta vecka ut och vecka in om personen aldrig svarar och det är lite jobbigt att helt plötsligt prata med nån varje dag och ses hela tiden, men vart finns den gyllene medelvägen??

Tror inte den gyllene medelvägen finns..tror bara att det är en myt =)


Well nu e jag less på å va sjuk ich ha tråkigt så jag drar till ML och dricker en cider, ha det skoj i fredagskvällen pusss!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0