Kära Bullen...

Vad gör man om man gillar en kille, men inte vågar göra nått åt det?

När jag gillade K så frågade jag honom om han ville gå på bio..men det var på tiden man pratade med folk på msn. Kommer ihåg att hans svar var ja för fan! =)
Han kunde ju dock lika gärna sagt nej. Det hade blvt lite pinsamt eftersom vi jobbade ihop. Tror jag var mkt modigare på den tiden. Han gillade ju mig oxå, men vågade inte säga nått..Det är så dumt..tänk om 2 personer går omkring och vill data varandra, men ingen vågar säga nått...

 Svenska gillar är så rädda och fega oxå..hade man bott i t.e.x Turkiet, räcker det ju med att titta på en kille så har man en date...


ÄÄÄh likabra man skaffar 20 katter och blir en ensam galen  catlady!!!  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0