jag!


1. Vem var den sista du träffade? Kristoffer
3. Hur lång är du? 167
4. Vilken var den senaste film du sett? Melancolia
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Naaaw stackars dig!" till ml
7. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambo sedan 41 år, ej gifta!
8. Vilken är din favoritplats? Zaytuna beach El gouna egypten
9. Hur många kuddar har du i sängen? fyra
10. Vilken är din favoritglass? Mjukglass med tuttifruttitopping och tuttifrutti strössel! =)
11. Tycker du om kaffe? Nej!
12. Vad dricker du till frukost? the eller juice
13. Sover du på någon särskild sida? Vänster
14. Vill du ha barn? Vet ej...
15. Föredrar du havet eller en pool? Pool, livrädd för fiskar och djupt vatten
16. Fem saker du gillar: RESA! Djur, heminredning, matlagning och gamla byggnader
17. Fem saker du ogillar: Spindlar, mörker, fega människor, blåst och snålhet
18. Vart vill du vara just nu? Hemma i norrlands djupaste skogar på båtbryggan en ljus sommarkväll, då solen aldrig går ner, sittandes och samtala med pappa över en iskall öl.
19. Vad önskar du dig mest av allt? Peace of mind...
20. Vem älskar du mest av allt? Mamma, pappa och syster





Hemma där tryggheten bor..



Hemma!



såhär ser ni mig inte ofta!



Jag har ett jättestort behov att ha ett tryggt och stabilt hem och därför blir jag så orolig i själen när jag har det som jag har det nu..därför längtar jag hem! TUR som är kommer mamma och pappa imorgon! Stor glädje i hjärtat!

Godnatt darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0