aaaaaaah

Nu gör det inte ens hälften så ont längre.. Fy fan vilken smärta, du ville bara dö varje gång du svalde. Läkaren skällde på mig oxå. -det ser illa ut, varför har du inte kommit tidigare!? -jaa jag tänkte det skulle gå över av sig själv...

Jag har svår fobi mot att svälja tabletter, jag gör det inte oavsett hur små det är så jag fick tjata till mig flytande. 3 ggr så dyra som piller. 900 kr kostar det att ha halsfluss..


Stannar hemma imorn oxå då jag fortfarande är väldigt matt och fortfarande smittar. Sen blir det jobb tisdag och onsdag och sen är jag ledig 4 dagar! Mammi och pappi kommer på onsdag och på Lördag blire bröllop!



Hoppas på fint väder! Det ska bli kul att se Marsstrand, har aldrig varid där. Häftigt med medeltida tema på festen oxå! Är lite avis på de som ska sova i borgen, jag vill ju se spöken!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0