Ny vecka nya tag!

Veckan ser ut såhär: plugg, äta.plugg,äta sova,plugg,äta.plugg...ja ni förstår =) Tenta om en vecka har läst massa om judendomen nu, jag säger bara det stackars judarna, de har u blivit avvisade 100 ggr från massa länder och sen kom andra världskriget...ja va sjukt..men det e en rätt intressant religion, mycket svåra ord på troligtvis Hebreiska..

Min förhoppning nu e antingen att få ett jobb eller att komma in på komvux receptionistutbildningen 1 år.

Måste hämta ut min klänning samt diadem och köpa present till mikeyboy, Ska hjälpa siss på fre att baka tårta och handla och på lördag laga lyxig födelsedagsmiddag!


Börjar planera Halloween oxå, älskar att klä ut mig!!  Tror jag ska vara djävulen, el diablo, the devil som jag var första året, vi firar nämligen 5 års jubileum..kan inte fatta att jag har bott i gbg så länge, snart 7 år!
Jag ha räven haft bloggen i 3 år, jisses vad tiden går fort!



Såhär såg jag ut första året jag klädde ut mig på Halloween. Jag å siss bodde på Julias gata på Hisings backa.




Syrran var en "död" bellydancer haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0