Whassss uuuuupp!?

2 galna partydagaar ZZZ...nu blir det stenlungt nästa helg!! Veckan lär väll bestå av trist jobb, hårförlängning på onsdag (förhoppningsvis) Köpa en dammsugare prio nr 1!! Det gåår inte att ha 2 katter och inte äga en dammsugare!!

BTW jag äääälskar mina katter sjukt mycket. Tänkte på det idag, dom har varit så goa och snälla oc tittar på en med den mildaste blicken och blinkar till en. (katter blinkar åt varandra för att visa att de är lungna och snälla) Det fick jag lära mig när jag å pernilla räddade en liten kattunge som bodde helt ensam under Willys vid kortedala.Vi lånade en kattfälla av göteborgs katthem och fngade kissen relativt snabbt.. vi hade lagt ut ett spår av kattmat som ledde in i fällan.. Ja iaf var ju kattungen vettskrämd och var ju född utomus så an hade aldrig varit inomhus ens.

Han var dock helt frisk och hade en fästing bara på halsen som vi tog bort..Vi gav han även avmaskningsmedel..Sååå sööööt.. han var så smutsig oxå...vi torkade han med en blöt handduk...

på de 2-3? veckor han var hos M-l hann han börja jama, spinna och käka som ett litet monster...

de första dagarna vågade han inte äta och an bara fräste och var verkligen livrädd...då skulle man blinka överdrivet och jäspa stort för att visa att man var snäll...

Testa om ni har katt att blinka åt katten långsamt och märk att katten gör samma sak tillbaka =) så sött!!

Synd att hon blev alergisk, men gött att Pernillas mamma ville ha kattungen. Nu har han ett fint och kärleksfullt hem och mår så bra=)



Seriöst, jag HATAR "människor" (monster) som misshandlar och överger så mycket så att om jag hade kommit undan med det hade jag ***** dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0