vänner <3

Jag flyttade hit till gbg 15 april 2006. Jag hade bara några få ägodelar i en volvo kombi med mig... jag kände ingen förutom min syster, jag hade inget jobb, jag hade helt enkelt inte mycket...

Nu 31 mars 2011 ar jag bott är i snart 6 år och har allt. Jag har träffat de bästa vänner man någonsin kan ha. Vänner som alltid ställer upp, som förstår en, som uppoffrar sig för en... Jag har en fin lägenhet och ett jobb, men det är ändå så obetydligt motför de fantastiska människor jag har fått träffa genom att flytta hit.

Det var ändå det jag var mest oroad för..jag lämnade mitt liv i Umeå där jag hade en stor umgängeskrets, samt 2 barndomsvänner, 2 katter, en fin lägenhet, en pojkvän och ett jobb...

Jag ångrar aldrig för en sekund att jag flyttade hit.





















Tänk om jag aldrig hade träffat er...(orkar inte lägga upp bilder på er alla men ingen glömd)och tänk om jag aldrig hade fått varit med om det jag har varit med om...vilken hemsk tanke...jag är så glad över allt..alla misstag, allt rätt, allt kul, allt ledsamt, allt galet och allt tråkigt..livet är ett äventyr!

Kommentarer
Postat av: espen

volvo kombi????? du har ikke bra hukomelse...



det var en SAAB kombi.....

2011-10-09 @ 09:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0