pppkjjfgfdfgdddddd

Jag e less, less på mitt liv, less på vardagen ,ess på att göra samma sak varje helg, less på ALLT!

Det är fan asjobbigt att va mig! Jag vill ALLTID ha nått nytt, spännande, annorlunda och jag blir alltid så uttråkad. Jag önskar jag kunde bli nöjd nån gång!

Jag vill ha pengar, jag vill resa, jag vill ha ett kul, spännande jobb!! Jag vill a sommar NU!!!!!

Jag har så sjuuuuuuuuuuuuuukt mycket, tror ni jag e nöjd för det? Eh... NO!


Jag vet oxå att detta brukar vara en fas..Men jag e inte van att ha ett sånt här inrutat liv..jobba måndag till fredag samma tider varje dag..Det är jag inte alls van vid..komma hem, äta, se på tv, duscha..jag föredrar faktiskt ett jobb med oregelbundna arbetstider..jag blir för uttråkad annars!

Well imorgon ska jag iaf göra en galen grej med håret, nervööös =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0