Pizza!!

Söndag bläää, det enda som jag ska göra idag är att äta pizza, godis och ligga i soffan och halvsova.
Har druckigt 2 liter vatten nu och är fortfarande lika törstig.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

ha en bättre söndag än jag =) Tur det finns bättre dagar. Man får tänka på dessa en grå otrevlig söndag som denna..


"Next time, there will be no next time!"



det var en fin dag. Nyanländ till Kairo, på balkongen, 35 grader varmt, lyxhotell, otroligt vackert, drinkar, cigg, syster. Kan livet bli bättre än såhär?




Det här var en bra dag. Midsommarafton 2010 ho siss i Frölunda!





Det här var en god day, Mammas 60-årsdag. hihi samma klänning jaa



Jävligt kul fest, Haloween 2010. Ingela är en crime fighting superhjältinna?! =) Hon har visst fått en smäll på käften oxå



Julafton 2010, en mycket bra dag. Alla hörde hur glasen klirrade inne i köket som någon skålade med oss, vi sa skål farfar och farmor (deras hus, deras möbler) och då kände jag tydligt en hand på min axel fast ingen var där. Jag fick komma hem till Norland på jul och fira med min familj, vilket betydde oerhört mycket för mig. Snö, mys, magi, kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0